Subject: RE: Keskkonnaproovide vastuvõtu erisused Terviseameti laboris aprillis, mais ja juunis
From: Cäthy Urva <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 15:34:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Suur tänu!

Nagu kohapeal kokku leppisime, siis me peaks tegema kordusmõõtmise
töökojas koos plasmalõikuri kasutamisega ja lisaks markeerimislaos kui
markeerimiseks kasutatavaid värve töödeldakse.

Kuidas teil aega on, millal oleks realistlik võimalus mõõtmistegevusteks?

Tervitades,

Cäthy Urva | GH vastutav partner ja tööohutuse juhtivspetsialist

+372 58779913 | [email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

 <https://airport.ee/> airport.ee

 <https://airport.ee/jatkusuutlikkus/> Aastal 2025 saavutame
süsinikuneutraalsuse.

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu,
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri.

From: TA Info <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 16, 2025 5:37 PM
Subject: Keskkonnaproovide vastuvõtu erisused Terviseameti laboris
aprillis, mais ja juunis

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame info Terviseameti labori proovide vastuvõtu erisuste kohta
aprillis, mais ja juunis.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Keskkonnaproovide vastuvõtt

Proovide vastuvõtu erisused

17. aprillil on klienditeenindus Tallinnas avatud kell 8–12, Haapsalus ja
Pärnus suletud
18. aprillil on klienditeenindus suletud ja proovide vastuvõttu ei toimu
30. aprillil on klienditeenindus Tallinnas avatud kell 8–12, Paides
suletud
30. aprillil on klienditeenindus Tallinnas avatud kell 8–12, Paides
suletud
22.–23. mail ei võeta vastu proove BHT7  analüüsiks
29.–30. mail on klienditeenindus suletud ja proovide vastuvõttu ei toimu
16.–17. juunil ei võeta vastu proove BHT7  analüüsiks